Hentedagen - oppdatering

 Måtte bare slenge ut informasjonen før trøtten tok meg i går. Det ble en lang dag..


 

Alle hunder har sin hentehistorie. 

Henrik var helt etter boka, midtsommer, hentes hos oppdretter, hilse på alle , hele sommeren å bli kjent. 100 % prosjekt valp..

Mack kom fra Årnes, etter flere passehelger, dagen før han løfta på labben, så den valpetiden ble kort..Han var tilvent det meste unntatt fullt fokus på matmor

Tardis ble henta på bensinstasjonen på Hønefoss da syrran skulle på hytta. Høstferie og sykemeldt mann.

Denne lille Q skulle hentes den 21 desember  etter planen. Og så kom coronaavlysninger på løpende bånd. Skulle jeg ikke være mannskap på nordisk og se det beste av det bestean kreativ lydighet , så skulle jeg i allefall ha valpehelg, for tenk!!

Med noe så veldig med positive tester på trinnet så ble neste forventing snudd på. Vi gikk fra gult til hjemmeskole.

Da var det jo klar bane. Langhelg ble til henteonsdag.Oppdretter Lotte stilte villig til å møtes på halvveien.Og nå har jeg offisielt en Eventyrvannet hund!

Men her er inge  kjære mor.. Er man lærerhund så er det skole fra første dag en kommer i hus som medlem og ikke gjest...Litt pipingi bingen i natt, men roet seg hver gang han hørte stemmen min. Og jeg har masse planer om å gå ut med søpla og sjekke boden, eller snødybden hos naboen... i flere etapper..

Nå skjer det..

( tilbake til kaoset på teams)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra ...