oppdatering

 Det har liksom ikke skjedd så mye, og så skjer det en del alikvel brått.



Den aller første genseren jeg strikka har  blitt akkurat for trang. Han flyr opp trapper, men vil ikke gå ned mer en tre trinn. Han har sovet to netter nå uten å måtte ut og tisse.

Han har fått mye lengre bein. I blant så setter han fart foran  meg på tur.  Han har gått med båndet etter seg i lange trafikksikre strekker.  Kloklipp har gått kjempefint, og øreteiping ligeså

Skal også få ut fingeren og meldt oss på kurs i mars/april. Alle mine hunder skal på kurs. Alltid godt å se det utenifra..

Så da må vi jo begynne å trene inn det nødvendigste.

Han kjenner navnet sitt nå. Reagerer på det.

Elsker å ligge i armkroken, med nesa nedi armkroken. Sover gjerne på gubben sin arm

Han er utrolig leken, så jeg utnytter det. Holder på å øve inn sitt. Han satte seg for at jeg skulle kaste leka, så da gjør vi det sånn. Det er holke og is ute, så jeg regner ikke med at han gjerne setter seg da. Men skulle stumpen slenge nedpå. så utnytter jeg det.


Tenker å lære inn snurre på samme måte, bruke leka. og ende opp med trekk og moro,

Alternativt jobber jeg med nesetarget. Som han tok kjemperaskt.

Vi har også jobba med kontaktlyd på tur. Bruker samme kysselyden på begge. Det kan jo se ut som de forsterker hverandre i å reagere.

Han har ikke truffet så mange hunder ennå, og har heller ikke behov for det, så vi belønner kontakt når vi passerer noen .Så langt går det fint både alene og sammen med T. Målet er at han ikke skal henge seg på  tull og tøys på tur.

Han er fremdeles ikke noen susser, og koser seg i koseposen eller i åpent bur uten noe stress når han er hjemme.

Er aktiv under min påkledning om morgenen, finner stadig en sokk et annet sted, eller et stussende tannsett som holder igjen  når jeg skal ta på meg bukser, gensere eller en bh..

T og han går godt i hop, og T er veldig tålmodig med ham. De er fine venner, og det håper jeg skal fortsette.

Spiser godt, vokser og trives.

Kort og godt.. vi koser oss sammen alle fire

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

så kom han også i blekk på leggen...

Takk til Romerike Tattoo..   22 mars  kom minsten og nummer fire på beinet... slik det alltid var ment