Trening på trapp og kontakt

 Små gutter må vennes v e l d i g forsiktig til trapper. for dem har vi en del av i huset.  Nå synes jeg det er veldig hyggelig å bære opp og ned også, men så kommer det til et punkt hvor jeg bærer for meg og ikke han

Så jeg setter ham fra meg et par trinn ned eller opp og venter Han kan gå tre trinn ned og tre trinn opp. så da begynner vi der. Men vi kan ikke gå de tre første, verken opp eller ned. Der er vi for små ennå.

Quartz er i alderen hvor alt er gøy å undersøke.Særlig tekstiler Sokker er ikke der jeg la dem, og når jeg skal ta på en bukse eller en genser så henger det noe som holder igjen i den andre enden.

Og den lekinga vil jeg utnytte, Det blir ikke så mye godbiter ennå, men masse lek og ros. Så i dag jobba vi med draleke, og for å få leka måtte han enten sitte eller treffe target i handa mi. Det tok litt tid, og jeg hadde ingen kommando, men jammen gikk den lille rumpa i gulvet og jeg fikk flere "dutter" i handa med en kald snute.

Bruker navnet hans når jeg vil noe, i kun  i hyggelige sammenhenger

Og han er veldig ofte på bakbeina altså...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...