Brodern og jeg

 Vi har ikke møtt kullbror Solan på lenge, i allefall ikke siden før jul så det var et kjært gjensyn da jeg tok et par dager på besøk hos venninne og oppdretter..

Det vi så var at Solan er en Quartz XL eller Quartz er en Solan XS. Så, vi måtte ha en liten fotosession hvor de fikk posere litt sammen...






Forøvrig har vi hatt litt burtrening, og masse sosialisering med alt fra besteste brodern mugne madammer, søte snupper og kule karer.  Og en liten valpebebis. Men det var Tardis som synes den var mest stas

Men katta måtte vi kjefte skikkelig på.

Jeg ser at jeg har en trygg og sosial grei gutt. Måtte han fortsette sånn på andre siden av pubbetiden

Takk til Lotte for fine dager. Vi gleder oss til damebesøk om noen dager.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra ...