økt på terassen

 i dag ville vi teste ut belønninger og hva som funker best som belønning. Og trene kjeder.

Høres godt planlagt ut, ikke sant? Vi jobba til og med til programmusikken vår i kl 1!

Avtandbelønning i skål likte han godt, og det regna jeg med all den tid han elsker at jeg kaster godis på bakken . Og så får han ut litt energi også underveis. 

Fikk også bekreftet hva slags godbiter han ikke liker. Han hev dem ut av skåla, og spiste de han likte Bror er ikke så nøye på det, så de skal nok få bein å gå på

Han likte også å leke dralek, men da blir han fort sliten. Jeg er bare overbegeistret over at jeg har en hund som vil leke. Vi har testa det ut i Lunde tidligere i sommer også. Han synes tydeligvis ikke det er flaut at andre  ser på. Men det må være draleke med stretch. 

Så jobba vi med kjeder. Vi har hatt tre treningsøkter på tur med å rygge. Nå tilbyr han det. Da er ikke "twist" langt unna. 

Ja, jeg kommer til å bruke de samme navnene på øvelsene for ham. Fårdaværemåtepåtilåværekreativ

Tre, fire øvelser og så belønning . han tar det kjempefort.  snurre, high five, bompi, slalom, rygge, hoppe over noe, han kan mye allerede

Vi må bare fortsette å trene på ulike plasser og med forstyrrelser. Og fortsette med å søke kontakt på tur og i trening

Han her blir morsom...


 

Og denne gangen har jeg god tid... Han kan få være litt rekrutt..det vil han ha godt av


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...