oppdatering

 det skjer mye moro hver dag ,med denne, så litt dumt et jeg er sløv til å oppdatere bloggen.

Han har nok nådd sin fulle størrelse  4,4 kilo, 33 cm lang, og 40 rundt brystet. Bitteliten og nusselig


Sittet vakt i vinduet når jeg kommer hjem. Elsker å ligge oppå og inntill ved hodene våre. God appetitt. Vennlig og ofte litt skuffa når folk ikke vil hilse.En stemme som kan skjære gjennom glass. Vi har begynt å gå turer sammen nå. Med Tardis i grime får jeg fortere kontakt med ham, og da vil ikke Quartz tulle og yppe ham opp så mye,  123 fungerer bra.

Vi må rett og slett gå i gang og trene mer  rettet mot konkurranse nå, sånn at jeg får se hva han er god for av utholdenhet og følsomhet i kommunkasjonen oss i mellom. 

Han virker å ha litt dårlig nattsyn. Våkner tørst om natta, og gråter til jeg våkner og løfter ham ned. Tilsynelantende er det også litt rart å gå ned fra terassen og ut på plenen.  En må ikke tisse ute så veldig altså... Kan holde meg...

Han virker mer som han må tenke seg om. Hvorfor forlate en god hundeseng for å gå ut? Nei , tusen takk. Så i blant må jeg minne meg selv på at hunden har ben, og skal jeg ha ham til å samarbeide, så må ha han få valget mer.

Oppsummert er han en søt og nusselig snill hund. Må bare få ut fingeren



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...