Vi jåzzer

 Ikke fullt så grei når storebror trente i dag. 

Men han var klar når det var hans tur.

Vi testa vel egentlig ut mest hvordan  han er konfortabel med ulike øvelser. Mye lokking så klart.

Men han er med på det meste. Tok en økt med mye fres, og tenkte at den neste skulle bli roligere. Da fikk jeg erfare hvor fort han går i stress. Prositt ble til et skingrende bjeff. Highfive ble lekeinvitt med åpen munn, og nye bjeff. Jeg snudde meg så lenge vekk at  det begynte å kjennes i nakken. 

Har ikke hatt bjeffehund før, og vil ikke oppmuntre til dette nå. Så det å trene inn hake som øvelse skal i gjøre mye og lenge. Men nå vet jeg at han er troendes til å drive med dette tullet.

Vi testa enkle kjeder, hoppe over gjenstand, snurre, sette seg, rygge og  holde på armen ( uvant med en hund som går rett ned igjen.. Tardis henge gjerne litt der en stund) Vi testa ut å gå rundt kjegle og gå rundt meg. 

Åh.. så mye vi vil gjøre.

Ikke noe ballade hund han her nei...Har ikke noe program ennå, men nå bare koser vi oss med trikseprøva og øvelser.

Vurderer rekrutt/ banetrening i februar..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...