Uke 6 økt 1

 Jeg bør virkelig trene to ganger i uka, En med kjeder og program, og en med øvelser.

Dekk/ rygge uten å bjeffe er litt vanskelig i blant. Hoppe blir bedre, men i blant skjønner han ikke hva han skal. hake/ og labb jobba vi litt med i dag,

High five må jeg vente med, det tror han er leking..

Så vi jobba med kjeder, og prøver å unngå slurv. Jeg skjønner hvorfor det er lett å glemme.

Rundt kjegle gikk kjempefint på litt kort avstand. Rundt/om gikk fint, og slalommer like så.

Twist er litt vanskelig, den rompa snur seg fort i feil retning. vi jobber litt trygghet mellom beina også, så har vi det inne, 

Så tanken er : tirsdag øvelser, torsdag kjeder og program. Fordelen med programmet er at  jeg kan i grunnen gjøre det jeg vil... det er klasse 1, og det er dansemusikk

Pelsleka vi vant i helga er godkjent , forresten..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

så kom han også i blekk på leggen...

Takk til Romerike Tattoo..   22 mars  kom minsten og nummer fire på beinet... slik det alltid var ment