Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra med bunker og greier, og jeg kommer hjem i sekstiden. Alt jeg vil da er å gå tur med gutta, trene kontakt på tur, spise noe og finne buan.

Men nå skal jeg hjem og ut av bygget klokka fire, og da har man plutselig både  dagslys og overskudd

Ingen stress med hva vi skulle trene heller. Det fikk komme som det skulle

Han snurra og gikk i store spiraler i bare overskuddsenergi.... Så vi jobbet med noen kjeder, og avstandsbelønning. Alt gikk ned ( Til og med terningene) 

Tok ut lua. Han gikk en flott runde, slalom hos meg og rett i en labbene på lua. Åkei,, diskrimineringsarbeid, altså...  Det gikk så der, men det er viktig at han hører på meg i øvelser som er like.

Så jobbet vi litt på gulvet. Han hadde nooen gode forsøk på pray.  Og så testa jeg ut twist på gulvet. det ble til en øvelse hvor han ligger i dekk mellom beina mine. Litt kult..

Siste fem minuttene jobba vi inn heel. Tror jeg trenger planken....

Hva lille mus kan..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...