Uke 34 , økt 1

Trening i går ble utsatt til i dag grunnet andre saker som skjedde. Ikke noe alvorlig, bare saker som gjorde det for sent å hoie og rose. Så da blir det trening i dag, og i morgen. Bør ta en økt i helga også, med tanke på stevne til helga etter. NM og alt...

 

Vi jobba igjen med kjeder, og alt glei ned. Alt var gøy. Holder han tempo oppe og slik flyt på stevne, så blir jeg happy.

Å diskriminere mellom ut og rundt lua er noe vi jobber med, det er nok fordi den lua er så fin og flat.

Han slår med labben på foten min, og foretrekker å slå med den venstre.

Godt fokus, og han beveget seg fint fra avstand og til meg

Han er blitt bedre på å gå rundt meg, uten at jeg t r o r at jeg beveger på hele meg for å hjelpe .

En fin økt.

Han sutra litt når jeg trente med T, men takket være noe god tygg så gikk det kjempefint. At han ikke legger seg ned, det får han ta på sin kappe

En annen ting er at han er blitt en smule mer oppmerksom på tur og på hundemøter. Vi passerer, og så skal skal de se på meg. Det er ikke alltid han vil ha godis, men da belønner jeg med å la ham få gå igjen. Begynner å se når han vil ha hva.

Det begynner å skje noe..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Quartz 3 år 9.9.24!!!

 Hipp hipp hurraaaa