Økt 1 uke 40

 Vi står over å konkurrere i helga, men vi skal våge oss i åpen . Han trenger ringtrening og å jobbe i vanskelig miljø

Men gjett om han var klar til å trene. Han spant i store sirkler mens jeg stilte timern og fant musikken. Trene på dagen passet ham kjempe fint.

Vi kjørte gjennom deler av programmet, som han selvsagt kunne. Så trente vi litt på å sikre dekk og sitt, og det gikk ikke så ille. fristende å reise seg når jeg nærmer meg ryggen, men vi kom langt.

Så trente vi litt mellom, men det gikk så der, han ville både hoppe, og gå gjennom, eller være litt foran.

Å trene slalom mellom armene var morsomt med belønning fra munnen.  Jeg har ploffa ganske lite med han her, men det kan jeg nok gjøre mer av.

Twist er også litt vanskelig, men det kommer seg. Han vil ha litt for mye hjelp.

Å slå på føttene har han plukka opp fort. Så, øvelser er ikke noen stor utfordring. Det er nå det med miljøet.....

Flink gutt, alle godbiter gikk ned.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Økt 1 uke 40

 Vi står over å konkurrere i helga, men vi skal våge oss i åpen . Han trenger ringtrening og å jobbe i vanskelig miljø Men gjett om han var ...