Drømmen i ferien er jo å kunne få trent og være konsekvent på rutinene
Målet for dagen var å jobbe med posisjoner. Og ikke minst tempo.
Det var en helt annen hund å jobbe med i dag enn forrige uke. Soppen i øret har fått motstand nå..
Så vi jobba etapper og posisjoner, med båndet slagt og ryggen rett. godis i lomma ikke i handa.
Slett ikke ille, selv om han falt ut et par ganger. så lenge han henger med er vi inne på noe
Siste økta hadde vi inne på terassen.
Rundell er et katastrofe, men han er rå på chaplin.
Armslalom fungerer også fint
Hadde litt tid til overs. så testa ut spinn, motsatt vei av snurr.
Ville bare ha godis i dag
Neste gang :
ulike tempo, rett rygg
rundell,
spinn

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar