I dag har vi gjort så mye gøy!

 



Jeg har vært i skogen igjen. Jeg gikk og gikk . I allefall 50 meter. I skogen var det så mye fint å snuse på. Jeg synes ting jeg finner er så spennende altså... gikk fint i bånd helt til båndet satte seg fast rundt beina mine... da stoppa jeg bare..

Så fikk jeg være med opp på loftet... Og der var det sååå mye moro å leke med. Jeg fikk dra i en sokk.. grrrrrr.


 

Også var det en sånn morsom lang fleece flette med noe pels, der fikk jeg skikkelig tak altså...Matte bare lo.


 

Også kasta hun en tyggering med tau, den løp jeg etter... så dro vi litt i den, men.... plutselig var den borte vekk??? Jeg så etter den, men den var ikke å se.. Men oioi, der kom den  fram bak matte. Yessssss.... gi meg... jeg skal drepe den altså..



men det var mer! En leke sak som både knitra og pep.. den ble også borte, og det var ikke alltid jeg fikk med meg at hun kastet den.. men når jeg fant den, da var jeg kjapp altså....



så fikk jeg masse kos og... noe veldig godt som het smøreost. så ren har nesa mi aldri vært altså..... 

Jeg har opplevd mye i dag.... I kveld skal jeg hjem til oppdretter igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...