Økt på terassen- noen få øvelser og kombo

 Jeg får så dårlig samvittighet når vi ikke har trent...Det er som det haster å komme i gang med gode vaner og rutiner, før puberteten slår inn...

Vi bruker igjen trikseprøven som utgangspunkt, og favoritten er snurre. 

Men han kan jo mer enn det.

Så vi jobba med  snurr + slalomsteg eller snurr + dutt eller gi labb, + snurr

Han var kjempeflink og veldig lærevillig. På tur forbi idrettsparlen var det et par stenger en kunne hoppe over, så det gjorde han også. Jeg vill fortsette den jobben hjemme. Det var gøy.

ga labb, dutta og tok high five.

Vi må bare holde det varmt. Må ikke gi meg på sitt, og begynne så smått å jobbe inn på plass, og å gå rundt meg også.

At det gikk hunder forbi, det forstyrra han lite..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra ...