han venta på soverommet

 og kikka på fluer mens jeg trente brodern.

Og det er jo en forbedring fra grisehyl. 

Vi jobba til musikk, men trente bare kjeder sånn for det meste,

Vi belønna med den blå slangen, og da ble han så heit i huet at han glemte hva han skulle gjøre, og ble bare stående og hoppe...

Men ikke over pinnen, som var mitt mål. Så han må minnes på litt hva jeg ber om. øve opp følsomheten.

Det var mye lettere å jobbe inn å gå rundt meg med leketøy, av en eller annen grunn. 

Nå vil jeg ikke annet enn å trene..

få inn en dekk, finger under hake,  pray, hoppe gjennom armer, gå fot, gå ut til gjenstand.. sukk....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...