Vi trener , uke 3 dag 1

 Lillenusk synes ikke noe om å vente på storebror i dag...

Vi jobba med kjeder, og flyt  Jeg belønner kanskje litt vel ofte, men det får jeg ta etterhvert

Han er ivrig og på, men i blant hører han ikke helt hva jeg ber om, Så jeg må være tydelig. Og ikke jobbe med så mye på en gang.

Har begynt å leke meg litt med program også. Jeg har tusen muligheter, og det er ikke så farlig bare vi gjør greia vår. Kanskje musikken må klippes litt også.

Ellers jobba vi litt med ut og rundt en kjegle. Han begynte å tilby dekk som en del av lekeinnvitt, så jeg skyndte meg å belønne det. Ellers opp på armen med framlabbene, og hake. Tror jeg har godt av å jobbe litt med program sånn at jeg får strukturert hvilke øvelser jeg vil ha med. I hodet mitt har jeg jo hele lista opparbeida gjennom alle år. Og det blir   for mye for en liten fersk tass.

Og trening er jo ikke bare øvelser. Det er sikring at de sitter, komboer og kommandofølsomhet. Alt på en gang.....

Han bjeffa ikke noe særlig i dag. Og ga meg verdens søteste lille prosit...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra ...