vi trener uke 4 økt 1

 Vi er fremdeles på utprøving og korte kjeder, for å se hva han like å gjøre.

Sitte- snurre- slalom er alltid en kombo han liker .

Han hopper over gjenstand også, men noen ganger  er det bråstopp og han snuser på handa mi i stedet. Når skjer det? Hvor er stokken da? Det vet jeg ikke helt ennå. Prøve å lære inn karusell , så kanskje jeg finner ut mer.

Ut rundt kjegle. Han går ut til den , og så har ikke poletten helt ramla ned ennå. Men det kommer. Vi brukte mye tid på den, og jeg kan ikke stå langt unna. 

Hake går fort og gæli, og rett som det er får jeg en labb og en leketygg i stedet.

I blant leker han seg ned i en dekk, og det er om å gjøre å fange den når den er lydløs.

opp på armen, den tok han fort. og kan holde den posisjonen et par sekunder.

Jeg må passe på å være tålmodig og vente ham ut. trappe ned på godisen etter hvert. Nå belønnes han ofte. Men det kan jo komme en leke, like mye som en godis.  Avstandsbelønning tror jeg kan være smart.


Klarte å fange det fantastiske smilet hans også... det er moro å trene faktisk..


vi må jobbe videre med ut. Har lyst til å lære ham twist også... det pleier å gå greit. Spinn/snurr er fin variasjon. joda... mye man vil gjøre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...