Vi trener uke 5, økt 1

 I dag var jeg litt mer bevisst på å ikke belønne for mye, men i og med at vi driver med mye nyinnlæring, så må jeg jo se det litt an

Begynte med litt kjeder, han var med. Han hopper mye lettere over pinne nå.

Så skulle vi jobbe litt med rygging.. Plutselig ligger plutten i dekk.... Da måtte vi jo forsterke det...

Fortsatte med ut, som vi begynte med sist uke. Avventa litt mer, og oftere og oftere så kom han seg helt rundt. Så flink gutt!

Arm likte han godt.  Hake ble veldig kjapt, men han gir begge labber etter tur

Karusell var litt uklart, hva skulle jeg med den armen?Åja gjennom... hmm

Slalom mellom armene kommer han til å ta kjapt

Fikk ham ikke i posisjon til twist, å rygge mellom beina mine, så jeg henta target sticken. da har vi igjen utfordringen at han er for kjapp. 

Bjeffing kan bli et problem, så vi må passe på,

Men han her.... han blir morsom... mulig jeg har klasse 2 musikk til ham også...Muuulig



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra ...