uke 9 økt 1

 Vi skulle ha opp arbeidsgleden fra helga.

Jeg satte ut kjegla, og han i fin driv ut. Så begynte jeg å kombinere en kjent øvelse + ut, og da ble det litt vanskelig. Så da måtte vi gjøre mer sånn


 

Så jobba vi litt med sitt, for den kan fort bli en dekk, med lyd

Så tok vi noen trikseprøveøvelser- han kan jo masse, og stogga ved rundt stokk. Der trengte han masse hjelp i forhold til forventingene, og ville helst dutte på stokken. Avstandsbelønning hjalp ikke, så da var det ikke godis i handa han forventa. Derfor jobba vi med litt hjelp, og ikke så mye, Dette får vi til

Hake er jo morsomt men jeg kan like gjerne får en labb. Han gir seg så fort. Så da mata jeg hakehakehake og ga godbit når jeg hadde sagt det, og han hadde haka i handa mi. Så vi lekte litt mens vi var nede på lavt plan. Leka vi vant i Drammen var kjempegøy, han hadde fuskepels i kjeften da vi var ferdig.


 

Til sist å få belønning i heel, og lære seg den posisjonen. Kommer til å trenge å ha en hund på hver side i enkelte situasjoner, tenker jeg. 

Det vat givende... Dette må vi gjøre mer av... og begynne å tenke program etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra ...