avmakt...

 Om jeg så blir hundre år kommer jeg ikke til å glemme....

Vi var på helgebesøk hos L. og gutta mine skulle ha mat. Tardis smatt inn i buret og fikk skåla si der.

Så, jeg tok Quartz ut på kjøkkenet. Alle husets hunder var i bur.

Jeg satte skåla ned, og Quartz synes tydeligvis at det var ubehagelig at jeg stod over ham. Så jeg snudde meg, og begynte å fylle matskåler og pussle litt rundt. Da jeg snudde meg kunne jeg ikke annet enn å le.

Min lille kines, på besøk i sitt fødehjem , har fått vite hvor skapet skal stå av tispene, og fått grenser i fleisen  av gutta i huset, og han er jo ikke akkurat hørt i sitt eget hus heller..... 4,3 kilo med..... hvem bryr seg

Og her var ydmykelsen over alle ydmykelser.... Pus hadde overtatt skåla, og lillemann kunne ingenting gjøre. Han bjeffet, knurret, gjorde utfall, prøvde å avlede..... Katta ga katta... Han kunne virkelig ikke stille opp med noe som helst. Han var en lite fny i en  altfor stor verden. Heldigvis ble pus fort mett, og spankulerte inn i stua igjen..

Stakkars lille dotten min...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...