Uke 16 - økt 1

 I dag har jeg jobba mest uten hund, og delt inn sang i 7 deler. Har sjekka opp triksliste.. Hvor mye nytt kan vi lære bort fram til Lunde, som er min lille frist?Den lista er jo ganske omfattende allerede....


Så gikk jeg opp på rommet for å gå gjennom programmet til Tardis, for det kan man tydeligvis ikke gjøre på kjøkkenet..

Q ble med opp, men jeg måtte jo ignorere ham mens jeg gikk gjennom programmet til Tardis, han ble mer og mer frustert. 

Da jeg hadde fastslått at det ikke lå så gæli ann , så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve litt med Quartz. Hvorfor  ikke?

Vi jassa inn noen kjeder. Og testet ut noe av det vi jobber med. Han klaska ned i dekk et par ganger, og det uten lyd. Ikke ille.. twist satt oftere enn den glapp, og plutselig hadde han skjønt prinsippet på karusell.

Tenker vi skal jobbe med med program i morgen , jeg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...