Uke 16 - økt 2

 På notatlista mi står det dekk, sitt og snurre..

Tirsdag var jeg så klar med hans program: 1.54, inndeling og det hele.

Ideer til å markere overganger og gjentagelse av ord.

Jeg har så mye igjen av programmet til T... her er det motsatte problem. 

1.54 går jo råfort. Og jeg har lissom ikke noe .. snert ennå.


Så vi må jobbe med stå.

Twist kan kan ganske godt, sånn helt plutselig, så den kan vi bruke....

Ble litt småmatt i huet etter storebrors program, så nå gikk jeg helt i ball når jeg skulle finne på.

Det må jo ikke være snert ennå...  og avslutning har jeg... 


Så, vi har tid, ide, start, slutt... og det er ikke gæli det... Sjekke på finn om vi fikk tilslaget på rekvisitten vi fant også.

En dag av gangen, en ide av gangen. En økt til øvelser og en til program/kjeder

Ved kjedearbeid : belønne 1, belønne 12, belønne 123...

Jeg får satse på sjarmpoeng og tematikk...Og at han er glad og henger på. Vi blir nok klare til Lunde




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

så kom han også i blekk på leggen...

Takk til Romerike Tattoo..   22 mars  kom minsten og nummer fire på beinet... slik det alltid var ment