uke 19 økt 1

 han var veldig glad for å komme ut og jobbe litt i dag.

Vi begynte med litt kjeding , med utgangspunkt i ut pluss øvelser. Rundt meg måtte han ha masse hjelp på i dag.. hmm. Twist ble til alt mulig rart

Fant ut at jeg skulle belønne med avstandsgodis, og det likte han godt.  han stjal en gang, men jeg var veldig stolt da han gikk rundt kjegla, forbi godisen og bort for en bompi

Deretter russelua igjen.  Labben oppi var målet og når han slumpa og fikk kremost, istedet for tørrsnacks, så gikk øyenen rundt i hodet hans. Det ville han gjerne ha mer av, men det ble mye lokking, gi labb i handa, nedi lua også videre. Mye tassing mens han tenkte seg litt om, men han gikk alltid rundt lua. Så jeg måtte lokke litt. så det ble ikke mer ost. Men jeg vet at han tenker seg litt om til neste gang. Alt han har strevd med så langt kommer plutselig på plass.

Mens vi er på vanskelige saker, så valgte jeg å jobbe med haketarget igjen. Han la haka på fingrene mine, og vi kunne fokusere på  å holde i frys. Flere ganger fikk vi til fire sekunder.

I dag var en sånn dag jeg helt har glemt alle øvelsene vi har jobba med, og er i siget på, men det holder lenge å terpe på rundt meg. Han har brukt nøtta i dag




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke seksten - økt en

 Det var vel det jeg visste... det var ikke det at jeg ikke v i l trene, det er bare at det er overskuddsprosjekt, når alt koker rundt øra ...