økt 1 uke 26 - sånn stressnerverøkt på terassen

 Skjønner ikke hvorfor jeg stresser meg opp, det er bare en konkurranse, og like mye er det kurs og folka mine, men nå .. nå kan det egentlig bli avlyst liksom... men så er det jo ikke det en egentlig tenker...

Han er på når vi går inn. Vi øvde litt på å gå inn forrige gang, så da kan vi litt om det.. Håper å unngå 30 sek med venting denne gangen da... Denne voffen tåler ikke helt det...

Det blir mye hjelping , men han har god driv. vi gjorde masse gøy med lua. Tror det er greit den ikke er såå langt unna.

Tenker også å teste leka som belønning  etterpå. Skjønt det går nok ikke å gjemme den.... men om jeg løper så løper han med, og noen kan vel kaste den for meg? Kjøttboller er  uansett i beredskap.

Igjen : når vi jobber er det full øs, vi jobber opp energien. Det er helt nødvendig å kunne...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stevne og Norges mesterskap i Drammen 31.8-1.9.24

   To dager til ende i Drammen.  Lørdag var det stevne i klasse 1 og 2 begge grener, så da var jeg musikkansvarlig og publikum. Det neste ...