Økt 1 uke 35 - gjennomgang og litt triksing på terassen

 Hvorfor tror folk at vi trener til utstilling? Det er garantert ikke venstresvinger og lineføring i det vi gjør.. Jeg står der med en russelue og en kjele/kost lissom, og full guffe på mobilen.. jaja...

Lillegutt var på og klar for trening. Men han har et litt kort spenn i oppmerksomheten. Så jeg skal jammen få jobbe  i helga, bruke hele meg .så jeg belønner ofte. Må bare passe på å ikke ha godis i handa hele tiden.

Så, han var lydhør, men sårbar der vi mister øyekontakten.Så fort det skjer noe så konkurrerer jeg hardt.

Det forteller meg at vi kanskje bør begynne med litt hw posisjoner , eller å gå på plass. Og at vi ikke må gi oss. 

Han trenger litt hjelp, men det skal han få. Og vi hadde noen fine oppi lua økter. Masse ros. Han er også god til å holde den posisjonen, og det er jo bare nydelig..

Rygging må vi få skikkelig dreisen på. Øve på smalt område tenker jeg Det er kanskje ikke verdens mest avanserte program, men vi har det moro, og vi fokuserer nettopp på utholdenhet og kontakt.

Lunde gikk jo bra, så er spent på Drammen.Den banen kan jo lukte godt, og det skjer en hel masse rundt.. Vi har tiden, må bare ikke la buttende motbakker få noen betydning.

den gangen lua var fryktelig skummel, og vi bare dyppa tåspissene nedi..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...