Økt 2 uke 35 - vi øver inn triks på terassen

 Quartz er litt rar sånn. Noe nytt er helt merkelig og det må ha klikka for mutter, og vi er veldig skeptisk..

Så prøver vi igjen for andre gang, og han har plukka det opp , med null stress.

Den lua var jo kjempeekkel å være i. Så jeg var sikker på at vi kom til å streve lenge med å jobbe i den. Men nei da. Det var ikke alltid pen behandling av den, men engasjement, det fikk jeg.

Rygging er også vanskelig, så jeg satte opp de to blomsterkassene . Han prøvde mye for å unngå det vi skulle, men så fant han ut at om han stilte seg lagelig inne i mellomrommet ,og rygga litt, så var det belønning å få. 

Vi varierte med twist, og jeg får et par steg der.

Så begynte vi med å gå på plass. Han kan rundt meg allerede og sette seg har blitt en hverdagsøvelse. Men ja... han sitter jo litt på skeiva. Men slett ikke gæli for første skikkelige økt

Vurderer  å lære ham heel/ høyreposisjon før fot /venstre. Når vi passerer andre, så passerer vi med en hund på hver side . Sånn i teorien

Det var gøy og oppløftende å trene i dag. Kanskje vi skal gå tilbake til det vi har gjort før... en dag til program og en til triks?

Og ja, jeg må få lært ham dekk også........Litt pinlig vi ikke har det på plass ennå...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...