Dagen derpå etter stevne i Drammen

  ( har ikke sett videoen) 

Ettersom at premiebikkja mi ikke hadde dagen, så lurte jeg på hvordan det ville bli med lillemann. Detta fikk man ta som trening. For de flekkene fikk fram en snuser i han som jeg ikke har sett før. Men jeg vet vi har en vei å gå  på kontakt. Han fikk til mye, men så tok nesa over

Men denne karen har en matmor som har lært ett og annet. heretter blir det kontakt på en hel del mer enn det det har vært. 

Jeg har plan for kontakt på tur, og før vi går ut dører og porter. Vente ut øvelser, og belønne i kjeder 1, 1+2, 1+2+3 osv. Trene en dag program og en dag øvelser. 

Detta får vi til.. Blått i dag, men rødt om litt. 


Etter å ha sett videoen ( fy fabiansen den dressen var varm)

Jeg gjør lurt i å bevege masse på meg, og ja , han trenger den støtten jeg gir ham. men rundt meg skal han kunne uten så mye hjelp - note to self

Han kan visst å sitte ganske bra.Han rikker seg nesten ikke av flekken

Typisk utrent unghund på banen... detta fikser vi. jo mindre jeg er nede på bakkenivå og peter rundt, jo mer får han kanskje også gjort..

Motivert.. nuh



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...