Uke 39 - økt 1, terassen

 Gikk på tur, og hadde mange gode passeringer hvor vi fokuserer på å snuse opp godis , og minske reaksjon på andre hunder. Vi får det til flere ganger.

Da vi kom inn smatt Tardis ned til SA som duppa middag, og han kom heller ikke da jeg henta kjelen.

Så da ble det meg og lillemann

Vi hadde tre økter. Poenget var å jobbe med kontakt, og få han inn. Mange forstyrrelser, og jeg gir kanskje godbit for ofte, men han kommer, og da begynner vi der.

Få bort håndtegn er også på planen. Rundt meg og twist er vanskelig i så måte - for meg

Plutselig fikk vi et par dekk også, sånn helt impulsivt. Vet ikke når jeg skal lære det inn ennå, men en dag...

å stå i lua er  plutselig veldig enkelt for ham, venter ut at han setter begge labbene i. 

Trengte rett og slett litt triksing med ham i dag.. Så får jeg dra inn T på torsdag..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...