Uke 45 (!) - økt 1

 

 Som Catta sa : du trenger ringtrening. Så har man meldt seg på årets siste stevne da.

Har ikke trent annet enn pent på plass når vi er i møtesituasjoner siden september. Sykdom, jobb, stress, mangel på motivasjon, for nå er det så lenge siden at jeg virkelig må reise kjerringa, og det krever et helt eget nivå av motivasjon.......

Men nå er det tirsdag , og jeg måtte ta noen grep

Når det har vært treningstørke er det lurt med noen strategier.

Ikke være så streng med seg selv, regne med litt rusk. Ta et steg eller to tilbake.

Tardis begynte sin økt først, Quartz  fikk en kyllingfile, og slappa godt av i buret mens vi jobba.

Med Q måtte jeg bare leke meg gjennom for å se hvor vi stod. Programmet er på ingen måte noe superbra, men det er der vi er nå. Og spikra er det heller ikke. Så jeg dro fram trekkeleka, og fikk full tenning og respons 

Han klappa kjevene så hardt om herlighetene at jeg nærmest kunne løfta ham opp fra gulvet. Så moro..

Jeg hadde glemt bompi ,men det minnet ham meg på. Og makan til labbearbeid i lua... Han bjeffa av bare energioverskudd. 

Dette var ikke økta for chaplin og heelwork, men det kommer.....


 

Nå er tørken over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...