Uke 46 Økt 1

 Vi hadde tre økter i dag også

Den første handla om å gå oppi lua, og han  spant oppi før jeg fikk sukk for meg. Da måtte vi leke med draleka.. Han blir mer og mer gira på den...Han bytter gjerne med godis også

Så kjørte vi noen kjeder, hvor jeg prøver å være bevisst på å ikke hjelpe for mye med hender. Twist tar han ikke helt uten å få bittelitt støtte. 

Så plutselig la han seg ned i dekk, uten å bjeffe. Så da satte vi ord på det.

Til sist starta vi opp økt med å gå på plass for å begynne med å gå plass, på venstre siden. Jeg tror jeg trenger planken?

Vi får se om vi ikke får til en økt på torsdag også



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...