stevne i Drammen 18.11.23

 Noe skal vi vel få til tenkte jeg... Vi stilte midt i lista, var verken først eller sist

Han gråt sårt da vi kom inn i hallen, men roet seg fort. Her skulle det ikke skje noe riktig ennå..

Han hoppet og spratt og var veldig på når vi skulle inn. Han hadde en flott start, men så datt han ut, og jeg fikk ham ikke av snusing. Han fikk til mye, men datt ut etter en øvelse, og jobba lite selvstendig.

Jeg tenker at her får man betalt for lite trening generelt, og for lite trening med forstyrrelser spesielt. 

Da er det bare å ta  bruk treningsbanen på jenterommet. Så sikrer vi øvelser der, og jobber i ulike miljø der vi kan. 

Han gikk bedre i åpen, for da fikk han belønningen med en gang. Så han er ung, det handler om tålmodighet, og mengdetrening.Jeg vet jo mer hvordan en gjør det.....

Vi kaller det ringtrening. Kanskje må jeg bevege meg mer , kanskje må vi bruke leka. Det gjelder å finne balansen mellom å gire opp og at han demper fordi han blir overveldet. Kanskje det hjelper å jobbe lengre inne på banen?Ikke så nære hunder , dommere og folk?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...