uke 3 - økt 1

 


Q bestemte seg for at vi i dag skulle fokusere på dekk.... helt uoppfordret... Og det hadde jo vært fint det, om ikke det er en øvelse hvor han fort blir storkjefta..Så akkurat den har jeg ikke jobba så mye med...

Vi jobba ikke program, men kjørte øvelser. Han er ikke så veldig spissa oppmerksom, og det kan jeg jo takke meg selv for når jeg ikke trener nok.

Men det kommer. Jeg belønner nok kanskje også litt ofte. Trenger ikke det når det er øvelser han kan godt. Da kan vi heller kjøre kjeder mer. Og godisen i lomma. Men som sagt.. han  er rusten, og da blir jeg litt grei. Må også vente ut mer, ellers gjør han alt i full fres, og slurver.

Så som hake. han flytter seg fort bort. eller det blir labbekaos.  Jeg vet jo hvordan jeg skal løse det, jeg må bare være oppmerksom. Belønne ham for å komme tilbake i posisjon, og telle

Full lek når han skilte mellom å gå rundt lua og å plante begge labber på den.  Ellers jobba vi med arn, twist og rygging . Han er ikke så god på ordkommandoer ennå. Joda, det vises at jeg er ustrukturert. Jeg har nok øvelser, vi må bare sette dem helt sammen, og trene inn flere øvelser underveis.. Egentlig vil jeg jobbe litt posisjoner også, så jeg er jo egentlig klar for alt på en gang..

Må tenke litt til torsdag... 

Hovedoppsummeringa må bli at jeg stort sett har trent meg selv i dag..Når det gjelder begge gutta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...