Uke 3- økt 2

 Vi kan hoppe

Vi kan danse, vi har hoppekompetanse...

 


Det var bare en av hundene som ble med meg opp...Tardis ville ligge under dyna hos far...

Så da ble det Håpet og meg.

Kverna har gått litt med tanke på hva jeg har utfordringer med. Det er ikke noe problem å skru han opp, så vi kan ikke gå i slurvefella.

Vi begynte med hake. Jeg rett og slett venta ham ut, med hakedult, labber, erjegikkesøtdekkermedrumpatilværs og et par nys for å imponere. Med klikkeren så belønna jeg at han holdt hodet rolig i handa mi.

og plutselig kunne hans sarte gane innta firkante godis også.

Så jobba vi med litt kjeder 3-4 øvelser. Ordkommando på twist fungerte også.

Karusell satt også selv om han hoppa igjennom både her og der 

Så hadde vi en økt med å gå plass og et par steg fram ,varierte med håndtarget . Så varierte vi plass med mellom. Han fantes ikke redd mellom beina mine, så jeg ser fram til museskritt på chaplin. Han har ikke så mye å gå på

Vi tok en fjerde halvøkt med kjeder. Tubeost som siste belønning.... han slafsa og kosa seg...

Åh.. alt jeg har lyst til å lære ham...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...