økt 1 uke 4

 


 

 Lillemann spant rundt på gulvet når jeg var ferdig med økta til Tardis. Veldig veldig klar. Også for firkanta godis

Vi begynte med begynnelsen.Og han smalt ned i dekk.

Dekk er ikke en øvelse vi egentlig har jobba med... for han ville jo ikke, og det ble mye bukk&bjeff. 

Men så har man jo satt ord på det. så han kjenner til den øvelsen alikevel


 Så etter et par kjeder, med en ryggesekvens som medførte tuben med ost, for den var så bra, så putta jeg inn et par sitt innmellom,og sikra med belønning. Alltid plass.  også masse leking. 


 

Deretter tilbake til kjeding, med gode øvelser som twist, hake  ( han trøkka handa i haka mi)og bompi. High five med begge labber var kjempeartig . Og sitt

Siste runde med kjeder kommanderte jeg dekk. Og han smakk i gulvet.  Energisk han der...

Helt til slutt avslutta vi med å trene å gå på plass, og å følge meg på venstre siden.  tror jeg skal finne en planke jeg.. eller pakke inn en bok igjen... prøvde oss litt på høyre/heel også sånn for første gang..

Åh... det er så mye jeg vil lære ham... på en gang....


 

Økt 1 tror jeg blir programarbeid, og Økt 2 trikse og øvelsesinnlæring...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...