Uke 10, økt 1

 Var så klar for å trene i dag.

Avstandsbelønning i skåla. Det var så vanskelig å jobbe mot skåla, og bryte øyekontakten med muttern i slalom... men så fikk jeg så mye snadder når jeg var flink..

Hakeøvelsen var bare praktfull.

Så vi gjorde litt forskjellig med avstandsbelønning.

Siste økt var jeg på gulvet, og prøvde å overstyre lekebjeffinga hans, for han trodde det var herje vi skulle.  Så moro når han fikk til en snurr.

Plutselig plukka han opp om, rundt beinet mitt også, mens jeg står på kne. Han  synes visst det var en gøy øvelse....



( vi leter ennå etter det helt perfekte tattisbildet.. 2 uker igjen...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Uke søtten, økt en

 ( stadig flere taster som lager kvalm..) Husbond har kommet hjem , så han ble ikke med opp for å trene, måtte passe grundig på papsen. Så d...