Uke 35 økt 2

 Det var klam tordenluft, så da tok vi en økt på rommet.

Å ligge i bur var ikke noe særlig, men da jeg ignorerte og belønna for bra ro, så gikk det greit.


Vi begynte med kjedene i programmet. Han var flink og presis. han trenger mindre hjelp synes jeg..

Så diskriminterte  vi rundt på på lua, og det var i dag 0 problem

Til sist gikk jeg ned på gulvet, og han begynte å gå rundt foten min.  hva skal vi kalle det , mon tro..? Til sist lekte vi litt med den blå slangen, og prøvde ut mellom med meg nede og slalomprinsippet mellom armene mine. Vi trenger kommando på den også

Den største bekreftelsen var å slå på foten min, med rett labb. Det er fjerde gang vi har en økt med det.... Smart, si!

Så håper vi på gode buropplevelser på lørdag, og at han jobber fin fint på søndag. Rødt hadde vært fint..  Vi har jo noen ideer videre....

fra da vi var små...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Quartz 3 år 9.9.24!!!

 Hipp hipp hurraaaa