økt 1 uke 28?

 Uansett.. Vi gikk tur, og Tardis forsvant ned til husbond som sov middag,

At jeg henter kjelen og treningsveska spilte visst liten rolle, Så, da får han trene på torsdag i stedet.


Tok med minsten ut, og trente program.

Stor interesse for skåla, så da brukte vi den.

Vi lenka sammen 3.4 øvelser før belønning. Han sviver litt, men kom fort tilbake, så jeg  er ganska så håpefull, Nabokatt på gjerdet, og favorittdama som gikk forbi ble litt mye,

 

De siste minuttene trente vi heel og mellom. Jeg er blitt flinkere til å rette meg opp, og han går rett så fint...

Vi får se hvordan helga går, men med god avstand til  kanten av ringen, og at vi jobber nært så får vi se. Vi er litt på utprøving på hva som vil seg

Leke virker som han bruker til overskuddsenergi??

Trente i 15 minutter, og er veldig fornøyd...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stevne og Norges mesterskap i Drammen 31.8-1.9.24

   To dager til ende i Drammen.  Lørdag var det stevne i klasse 1 og 2 begge grener, så da var jeg musikkansvarlig og publikum. Det neste ...