Uke 27 økt 2 - fredagsfornøyelser

 Tok med Q ut på gata og på plenen i lekeparken.


Vi fokuserte på å holde kontakta, og å jobbe kjeder. jeg er nødt til å være aktiv... Godbitene gikk ned på høykant. 

Vi hadde noe sviving i oppmerksomheten, men ikke noe særlig snusing.  Naboen skrøt, og lillegutt jobba bra, både på gress og på asfalt.Med godis, men alikevel. Når jeg ville ha ham inn i igjen i sonen etter å ha blitt belønna, så kom han hver gang.


For noen nydelige etapper i heel............. wow.

 Der han mister kontakten med meg bak ryggen min, det er der vi må fokusere...

Neste gang er det fram med lua igjen.

Dette her skal vi fikse..... har vært borti mer tulletryner enn dette her....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stevne og Norges mesterskap i Drammen 31.8-1.9.24

   To dager til ende i Drammen.  Lørdag var det stevne i klasse 1 og 2 begge grener, så da var jeg musikkansvarlig og publikum. Det neste ...