uke 27 - økt 1 på loftet

 Det regnet, og jeg kom egentlig litt sent i gang med prosjektet trening,. Denne feriemodusen assa...


Kjenner at det kommer små glimt fra ideen til kl2 .. og det må det gjerne gjøre....

Jeg vet at dag 1 er program trening, men jeg ville trene triks, så da gjorde vi det.


Du verden som han kan gå rundt meg helt uten hjelp og meg helt rett i ryggen..... i alle fall på loftet...


Vi jobba nede på gulvet i dag. karusell er morsomt, han hoppet tre runder før belønning

twist i gulvhøyde var også gøy, samt å løpe gjennom. tenkte å jobbe med slalom mellom armene. til venstre gikk fint men til høyre ble veldig uklart, og han valgte å heller gå utenom. Vi prøvde skål, og det var litt lettere, men så surrra han i neste runde igjen. Jeg bare vet at dette er sånn øvelse han trenger å tenke litt på, og la surre og gå under lagring.


Siste økt brukte vi til å gå heel. Han er flink til å henge på....  Må trene den mer ute med han alene...


Neste gang : kjeder til programmet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Økt 1 uke 40

 Vi står over å konkurrere i helga, men vi skal våge oss i åpen . Han trenger ringtrening og å jobbe i vanskelig miljø Men gjett om han var ...