uke 27 økt 2

 Det regner , og det er 13 grader - i juli...Så da er treningsrommet levelig.  ( fant noe garn samtidig)

Minsten spant rundt i forventning. 

Vi begynte med bare random øvelser som dekk, snurr rygg, og han presterte helt nydelige sirkler rundt meg med meg stående helt rett..

Hva lillemus kan!!

Deretter jobba vi litt med karusell hvor han fikk belønning bak meg, for å kunne hoppe på den høyre siden også. Han tok den fort..


Nye øvelser ja.... innførte tunell med meg på gulvet, og han storma igjennom med feiende hale

Til sist prøvde vi å slå med labben på foten/ chaplin, men det er tydelig at han ikke vil tråkke meg på føttene. Det skal vi få gjort noe med. Klikka inn alle bevegelser på å være nær foten.

Var litt moro å trene på rommet igjen.. han er så trygg..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Økt 1 uke 40

 Vi står over å konkurrere i helga, men vi skal våge oss i åpen . Han trenger ringtrening og å jobbe i vanskelig miljø Men gjett om han var ...