uke 27 , økt 1

 I dag skulle vi ut på ukjent mark, og trene kontakt. 

Vi jobba rett og slett i gata. 

Jeg merka fort at han falt ut når vi ikke lenger hadde øyekontakt (   gå rundt meg) , så da var det der vi starta.

Noen småkjeder, og masse deilig servelat og kjøtt på tube ( shwein)

Vi fikk til mye, men visst var det utfordringer. Han ser seg rundt, må kontrollere omgivelsene, men to jenter på ståsykkel, der satt han med blikket låst i mitt. Han sviver litt mot veikanten, så jeg holdt løst i båndet og lokka

Det var altså ikke noe mål retta trening annet enn å sjekke ståa. Og å belønne alt som var bra..Kasta og kalte inn, alt gikk ned i den lille grisen

Vi har litt å jobbe med... 

Avslutta med litt hw - heel arbeid. Han hoppa og spratt litt, men hang på.... 

Får se hva vi jobber med torsdag.. triksinnlæring , kanskje?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stevne og Norges mesterskap i Drammen 31.8-1.9.24

   To dager til ende i Drammen.  Lørdag var det stevne i klasse 1 og 2 begge grener, så da var jeg musikkansvarlig og publikum. Det neste ...